Gry Strategiczne


Erepublik

Erepublik to pierwsza społecznosciowa gra strategiczna online. W tej grze mozemy prowadzic kariere polityczna, gospodarcza i wojskowa, można także wydawac swoja Gazete .Na poczatku gra ogranicza sie do pracowania i trenowania w wojsku, jednak gdy osiagnie sie 5 poziom gracz może juz uczestniczyc w bitwach i walczyć za swój kraj.Niedawno Polska przy pomocy Szwecji odzyskala niepodległosc i dokonala rozbioru Niemiec.

Na poczatku gry mozesz napisac wiadomosc do gracza Moran a orzymasz darmowy chleb.

Zarejestruj się


Warzone 2100

Gra czasu rzeczywistego której producentem jest Eidos-Interactive.Ciekawa gra osadzona w przyszlosci przciaga graczy z calego swiata.

pobierz


Glest

Wspaniala gra,o przepieknej grafice. Polecam!!!

pobierz



Dark Oberon

Gra Open-source.Jest to strategia czasu rzeczywistego podobnš do Wartcraft II.Ciekawostkš jest fatkt ,że modele do gry zostaly na podstawie figurek z plateliny.

pobierz


Globulation 2

Darmowa gra strategiczna,z bardzo niewielkimi wymaganiami.

pobierz



FreeCiv

Darmowa turowa gra strategiczna, wzorowana na Civilization Sida Meiera.Gra posiada mozliwosc gry w sieci.

pobierz


Operation: Invasion Evasion

Strategiczna gra nawiazujaca bardziej do gier RPG. W grze wcielamy sie w zolnierzy amerykanskich. Dostepnych jest 8 misji. Mozna budowac, jezdzic jeepem, zbierac bronie, amunicje i extra zycia;)

pobierz


Imperia Online

Imperia Online jest darmową, masową, grą internetową. Możesz w nią grać na jakimkolwiek komputerze, o ile jest on podłączony do internetu. Nie jest potrzebna żadna instalacja. Akcja rozgrywa się w Świecie, który znajduje się w ere przed wynalezieniem prochu. Zwycięstwo na polu bitwy możecie osiągnąć tylko z pomocą broni białej. Świat gry nigdy nie śpi. Niezależnie czy jesteście online czy nie, Twoje imperium ciągle produkuje surowce i rozwija się. Wszystko co robicie jest w czasie rzeczywistym, nie ma tur, wszystko dzieje się tak jak było w Świecie rzeczywistym.